От октомври 2022 г. Softline оперира под марката Noventiq.
Светът навлиза в нова ера след пандемията и това ще доведе до нови, вълнуващи и иновативни начини за работа. Някои компании изискват хората да се върнат в офиса, също така има организации, чиито служители работят предимно от разстояние и те изобщо не разполагат с централа или офиси. По-голямата част от отганизациите обаче са се спрели на хибридния модел на работа. Според проучванията това е моделът, който служителите предпочитат и очакват да бъде осигурен от техните работодатели. Според прочуването на PwC „Global Workforce Hopes and Fears Survey 2022 “ (Проучване от 2022 г. на очакванията и опасенията на работната сила по света) 62% от отговорилите предпочитат някаква форма на смесен модел на работа – на място в офиса и от разстояние, а 63% отговарят, че очакват тяхната компания да предложи такъв подход през следващите 12 месеца.
Softline разработи приложение за служители с различни модули, използващи Microsoft Power Platform и Power Apps, което може да бъде разширявано и адаптирано многократно според променящите се нужди. Приложението за служители може да съдържа всеки един модул, от който се нуждае компанията, като запазване на бюро, запазване на място за паркиране, поръчване на офис консумативи, поддръжка на офис и т.н. Модулите са неограничени и могат да бъдат персонализирани според нуждите на организацията, както и външният вид на приложението, който е проектиран така, че да съответства на бранда на компанията. Служителите използват приложението на мобилния си телефон или в Microsoft Teams, което също така помага на организациите да подобрят вътрешната комуникация със своите служители. Приложението за служители и всички негови модули предоставят статистически данни и отчети за използването, което помага на организациите да правят прогнози и да променят услугите въз основа на използването на капацитета. Приложението на Softline за служители помага на организациите да автоматизират процесите, което води до подобряване на опита на служителите.
Екипът на Softline разработва тези услуги за хибриден модел на работа чрез Power Apps и ги внедрява в рамките на един или два месеца. Приложението се вгражда в екосистемата на Microsoft на организацията лесно, бързо и икономически ефективно и се интегрира в Microsoft Teams, и използва SharePoint Online или Dataverse във фонов режим за съхранение на данни. Softline ви предоставя няколко стандартни модула, но можем да променим всеки един от тях, така че да отговори на нуждите на вашата организация. Независимо дали ще започнете с модул за поръчка на офис консумативи или с друг модул, или ще поръчате няколко модула наведнъж, нашият екип може да ги персонализира и внедри в рамките на няколко месеца.
Модул за поръчка на офис консумативи
Управлението на доставките за офиса представлява голямо предизвикателство за организациите, но проактивният подход помага на компаниите да проследяват по-успешно обемите и потреблението. Модулът за поръчка на офис консумативи на нашето приложение за служителите ускорява и опростява този процес и той може да бъде лесно проследяван и прогнозиран. Решението може да бъде персонализирано спрямо нуждите на всяка организация, следователно може да бъде обикновен модул за поръчка на офис консумативи само с процес на получаване, консолидиране и валидиране на заявки, или усъвършенствана версия на модула, която включва одобрение, поръчка за покупка, придобиване или събиране на оферти.
Модулът съдържа всички елементи в списък, който е достъпен за служителите. Те не трябва да правят нищо друго, освен да отворят приложението на телефона си или в Microsoft Teams и да изпратят артикулите, които искат да поръчат. Администраторите могат да създадат потребителски групи с ограничения на поръчките в настройките, освен това могат да променят списъка с артикули, членовете на групата и ограниченията на поръчките. Правилата на процеса на поръчване в настройките са гъвкави и могат да бъдат управлявани от администратора лесно без IT познания.
Стандартният процес на поръчване на офис консумативи може да бъде променен, така че да бъде в съответствие с текущия процес на организацията:
- Като използват функцията „order stationery“ (поръчка на канцеларски материали), служителите избират необходимите консумативи от списъка с налични за тях артикули.
- Когато поръчката бъде подадена, тя се консолидира с поръчките на други служители.
- През определен период от време (например всяка втора седмица) офис мениджърът създава „формуляр за заявка за покупка на консумативи“ (supplies purchase requisition form) и го изпраща на мениджър за одобрение.
- Ако мениджърът не одобри поръчката, той трябва да посочи причината, след което офис мениджърът коригира поръчката, за да отговаря на изискванията, и я подава отново.
- От друга страна, ако поръчката бъде приета, офис мениджърът я изпраща до счетоводния екип и изисква поръчка за покупка.
- Когато бъде получена поръчка за покупка (PO), тя се изпраща към отдела за снабдяване, за да се свърже с продавача и да извърши покупката.
Нашите услуги за хибриден модел на работа на базата на Power Platform могат да бъдат адаптирани лесно и бързо към конкретните нужди на вашата компания. Свържете се с нас, споделете вашите изисквания и ние ще персонализираме модулите на нашето приложение за служители, за да отговорим на вашите конкретни нужди.