От октомври 2022 г. Softline оперира под марката Noventiq.
Хибридният модел на работа вече се използва и ще продължи да се използва и в бъдеще, тъй като изглежда като най-удачния вариант за организациите. Но за много от тях хибридният модел на работа се свързва с огромно предизвикателство. Според наскоро проведено проучване хибридният модел е предпочитаният избор от много фирми, но въпреки това 72% от фирмите нямат ясна стратегия за хибридния модел на работа. Според друго проучване едва един от четирима служители смятат, че тяхната компания е „много подготвена“ за бъдещето на хибридната работа. Трябва да се направи повече за добрата организация на хибридния модел и да се преосмисли опита на служителите. Модулите на приложението на Softline за служители, като приложение за поддръжка на офис, помагат на организациите да развият своя хибриден модел на работа и да предоставят качествено изживяване на служителите с помощта на Microsoft Power Apps и предимствата от разработката „low code – no code“.
Ако колегите работят по хибриден начин, офисът и активите се износват бързо, особено когато те споделят ресурси като бюра, заседателни зали, офис оборудване и т.н. За да могат да осигурят изключително изживяване на служителите, е важно организациите да наблюдават състоянието на всеки актив или сграда и да бъдат уведомявани незабавно, ако нещо липсва, не работи или е мръсно. Решението на този проблем е приложението за поддръжка на офиса, в което, като използват своите телефони, служителите могат да подават сигнал на офис мениджъра за всеки проблем, като определят местоположението, качват снимка, кратко описание и други подробности за проблема. Уведомяването на офис мениджъра задейства процедура и изпраща съобщение на отговорния екип, който започва да работи по разрешаването на проблема. В случай че за проблема вече има подаден сигнал от друг колега, приложението изпраща уведомление за това. Ново уведомление може да бъде добавено и към съществуващ сигнал, в случай че двата проблема са свързани, но не са един и същи проблем. Така нов проблем може да бъде добавен към съществуващ сигнал и не е необходимо да се създава нов сигнал. Служителите имат достъп до проблемите, за които вече има подадени сигнали на екрана My Reported Issues (Проблеми, за които съм подал сигнал) в хронологичен ред, заедно със статуса (например „нов“, „текущ“, „приключен“) на техните сигнали.
Офис мениджъри като мениджъри на етажа, рецепционисти и служители със сходни роли и отговорности използват приложението за офис мениджър на своя компютър, където пристигат сигналите. Те виждат списъка със всички сигнали, подадени от служителите. Когато отвори даден сигнал, офис мениджърът вижда цялата информация, предоставена от даден служител, който е сигнализирал за проблем (местоположение, снимка, подробности, кратко описание), и на тази база те могат да преценят какви действия да предприемат:
- Статус „Не е необходимо действие“ (No action) означава, че сигналът е разгледан, но не е необходимо предприемането на действие,
- Статус „Изпращане“ (Dispatch) изпраща сигнала на екипа, който трябва да работи по проблема. В този случай офис мениджърът определя дата, до която проблемът трябва да бъде разрешен от отговорния екип, като също така може да напише допълнителни коментари за екипа, ако това е необходимо. Екипът, до който е изпратен проблемът, получава известие по имейл за него.
- Състоянието на „Потвърждение“ (Confirm) означава затваряне на случая и изпращане на потвърждение до служителя, който е съобщил за проблема. Офис мениджърът може да затвори случая едва след като получи потвърждение от отговорния екип, че проблемът е решен.
След като проблемът бъде решен, той се изтрива от списъка, но все още може да се види в раздела „Сигнали“ като разрешен проблем. В стандартната рамка на приложението за поддръжка на офиса се приема, че всички комуникации се извършват чрез имейл, но всички настройки и всяка стъпка от процеса могат да бъдат променени по желание на клиента.
Приложението за поддръжка на офиса може да бъде интегрирано като самостоятелно приложение или като част от приложение за служители сред няколко други модула, които организацията предоставя на своите служители. Приложението може да бъде използвано през Microsoft Teams или като мобилно приложение на мобилния телефон на служителите. За тези, които управляват офиса и поддръжката, приложението за офис мениджър (Office Manager Application) работи на техния десктоп, тъй като те трябва да могат да виждат информацията, изложена в по-подробен вид.
Приложението на Softline за служители осигурява на организациите няколко модула за хибриден модел на работа, като например запазване на бюро, запазване на място за паркиране, поръчка на консумативи за офиса, въвеждане на новите служители на работното място, Meeting Capture (Записки от събрание), одобрение за отпуск на служител, споделен ресурс, време, посещаемост и т.н. Всеки един от модулите може да бъде интегриран както е създаден или да бъде променен безпроблемно според нуждите на клиента в срок до един или два месеца. Функциите на приложенията и модулите могат да бъдат подобрявани многократно въз основа на нуждите на организацията. Започнете да го използвате, разгледайте статистическите данни и отчетите, а когато получите данни от отчетите как служителите използват функциите, може да преминете към промяна на приложението. Кликнете тук, за да прочетете повече подробности за нашето приложение за запазване на десктоп или за нашия модул за поръчка на консумативи за офиса, както и за да гледате видео за нашето приложение за запазване на места за паркиране. Ако искате да започнете да създавате своята хибридна работна система, за да подобрите опита на служителите в компанията, свържете се с нас!