От октомври 2022 г. Softline оперира под марката Noventiq.
Компаниите са под постоянен натиск да разширяват обхвата на услугите, да увеличават ангажираността на клиентите и да разработват различни бизнес дейности. Традиционните ИТ решения не могат да се справят с тези промени, поради което облачните услуги придобиват все по-голямо значение. В наши дни успехът на корпоративните ръководители зависи изцяло от внедрените ИТ решения.
Много от мениджърите не са запознати с възможностите за икономии с помощта на облачните технологии. А те могат да са значителни. Прилагането на съвременни работни похвати (AI, IoT, микроуслуги и т.н.) е не само по-евтино, но и по-бързо с добре подбран облак. Качествената облачна инфраструктура е по-гъвкава и икономична от локалните системи и може да е значително по-добра по отношение на надеждност, пригодност, защита на данните и съответствие с регулациите.
Предимствата на различните облачни решения могат да се прилагат успешно не само в ИТ, но и в управлението на отношенията с клиентите и маркетинга. Всичко това е важно най-вече заради последиците от иновациите. Облачните услуги откриват нови възможности, които по-рано бяха невъзможни заради негъвкавата ИТ среда. За една трета от дружествата сървърният капацитет вече се оказва недостатъчен. В повечето случаи обаче само един от десетима ръководители1 решава проблема с помощта на облак. Другите прибягват до традиционния, скъп и продължителен метод на единично разширяване.
С лесни стъпки към облака
Със своя богат опит на международните пазари и над 60 000 клиенти Softline осигурява пълно съдействие в процеса на преминаване към Microsoft Azure. Планирането на миграцията започва с определяне на конкретните бизнес цели и изисквания за сигурността, както и с оценяване на точните разходи, включително възвръщаемостта на инвестицията (ROI). След това се съставя подробен график и се проектира архитектурата, като се определят и необходимите задължителни инструменти за различните работни процеси. След създаването на желаната среда и реализиране на миграцията се извършват тестове и подробни проверки на качеството.
Поддръжка след преминаване към облачни услуги
Softline остава в услуга на клиента дори след успешно преминаване към облака. Предлагайки обучения и консултантски услуги за оптимално използване на облачната среда, компанията непрекъснато се стреми да поддържа възможно най-високо ниво на качество. В рамките на поддръжката след преминаване към облачните услуги се предлага и персонална услуга за управление, включително наблюдение в режим 24/7, техническо съдействие с SLA (споразумения за ниво на обслужване) под 7 минути, управление на съответствието и сигурността, както и непрекъсната оптимизация на разходите.
Надежден партньор
Softline е глобален партньор на Microsoft от 1994 г. През 2002 г. доставчикът на услуги получи статут на LSP (доставчик на решения за лицензиране) за базираната в Редмънд компания, който обхваща 30 държави и разполага с 18 от 20 компетенции на Microsoft. През декември 2019 г. за своите експертни познания и надеждност Softline получи сертификацията Microsoft Azure Expert Managed Services Provider. Разчитайки на експертния си опит и на облака на Microsoft, Softline предлага пълен пакет обслужване за Azure, който включва оценка, миграция, управление и оптимизация.
1: Поръчан от Microsoft Унгария доклад BellResearch за дружествата с над 100 персонални компютъра от март 2018 г.