До съвсем скоро общоприетото мнение беше, че бизнес софтуерът е предназначен изключително за големи корпорации.
Днес съвременните решения са необходимо условие за всяко развиващо се предприятие. Поради все по-динамичната среда, работата в екип от разстояние, нарастващата клиентска база и обемът на поръчките от клиентите се налага по-ефективно управление и автоматизация на процесите за обслужване на клиенти.
Дали Cloud PBX е правилното решение за вашия бизнес
В нашата практика понякога се срещаме с компании, които се колебаят дори да започнат да проучват възможността за внедряване на подобни иновации. Обикновено това, което ги тревожи, е един-единствен въпрос: Може ли нашата компания да си позволи такива по-специални решения? Отговорът е, че този въпрос е грешен. Истинският въпрос е Вие можете ли да си позволите да не модернизирате процесите на вашата компания?
Комуникационната система Cloud PBX на CallFlow би могла да бъде идеалното решение за по-добра комуникация с клиенти и партньори. Тя е добър вариант за малки, средни и големи предприятия, като например банкови и финансови институции, за електронна търговия, на рецепция и на корпоративно ниво.
ПОЛЗИ
Ще ви улесни:
- Лесно настройване и без разходи за поддръжка
Оставете всичко това на нас и се съсредоточете върху бизнеса си.
- Нулева инвестиция
Cloud PBX е решение, което започвате да използвате без закупуване на хардуер или софтуер. Необходим е единствено компютър или мобилно устройство с интернет връзка . Някои клиенти предпочитат да свържат слушалките си, а други продължават да използват хардуерните си телефони (IP телефони), с които са свикнали.
- Интеграция с други софтуерни решения
Комуникационната платформа Cloud PBX се интегрира перфектно с всяка CRM и ERP система. Чрез интеграциите можете да свържете най-често използваните софтуерни продукти за офиса и да се възползвате максимално от тях.
Cloud PBX е съвместима с Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365, Microsoft 365, Oracle Netsuite и други популярни решения.
- Качествена връзка
Аудиото с HD качество дава възможност за гладка комуникация както с вашите клиенти, така и в екипа.
- Работа от разстояние
Решението PBX носи много предимства за работата от разстояние. С облачната телефонна система местоположението няма значение. Служителите могат да работят от вкъщи или от друго място, стига да имат добра интернет връзка.
- Поддържа работата от разстояние от всяка точка на света
- Осигурява непрекъснат работен процес на засегнатите от изолацията във връзка с COVID-19
- Фирмена защита
Cloud PBX разполага със специална вградена защита от корпоративен клас, която покрива стандартите за сигурност и на най-взискателните компании.
- Запазвате служебните си телефонни номера или закупувате нови с Cloud PBX
Не се притеснявайте, че ще загубите клиенти, когато телефонните ви комуникации мигрират към най-новите технологии. Предлагаме ви опцията да запазите номера си при преминаване към Cloud PBX.
- Международни номера
За вашия бизнес предлагаме международни телефонни номера. Може да се свързвате с клиенти и партньори в чужбина от офиса си, като се представите с местен телефонен номер. Избирате от списък с над 60 държави.
ФУНКЦИИ
- Интерактивно меню и автоматизиран интерактивен гласов отговор (IVR)
Опции за настройване на работното време, персонализиране на съобщения и насочване на входящите повиквания към най-подходящия екип.
- Записване на разговор
Слушайте и наблюдавайте обажданията си по всяко време в таблото за управление на браузъра.
- Наблюдение и подробна статистика
Проследявайте броя на пропуснатите и завършени обаждания, продължителността им и др. Функцията работи както за входящи, така и за изходящи телефонни обаждания.
- Пренасочване и маршрутизиране на повиквания
Задайте правила за разпространение и пренасочване на обаждания между служители, отдели и дори между различни устройства.
- Мобилно приложение за Android и iOS
Вашите служители могат да извършват входящи и изходящи обаждания чрез смартфоните си, като същевременно се представят със служебен номер.
По какъв начин PBX оптимизира бизнес процесите във вашата компания?
Резултатите стават ясни почти веднага. Според нашите клиенти благодарение на внедряването на решението PBX сме успели да постигнем оптимизация и пълен контрол върху техните комуникационни процеси.
Благодарение на автоматизираното въвеждане на данни, най-накрая можем да ограничим загубата на бизнес информация поради неправилно използване от хората. По същото време облекчаването на административната тежест на процесите помага на служителите да увеличат ефективността и качеството си на работа. Можете да намалите времето за изчакване на клиентите колкото е възможно повече и максимално да намалите пропуснатите сделки.
Контролът и оптимизацията на качеството на комуникацията вече са напълно постижими благодарение на Cloud PBX. Нашият софтуер ви помага винаги да имате поглед върху пропуснатите обаждания, като също така ограничава обажданията, направени чрез личните мобилни телефони на търговските представители.